12 فروردین سرآغاز حیات واقعی اسلام است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
12 فروردین سرآغاز حیات واقعی اسلام است
نوشته شده در سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 202
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس:
12 فروردین سرآغاز حیات واقعی اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: 12 فروردین سرآغاز حیات واقعی اسلام در مقابل مستکبران و دنیاپرستان محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس: 12 فروردین سرآغاز حیات واقعی اسلام است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 12 فروردین سرآغاز حیات واقعی اسلام در مقابل مستکبران و دنیاپرستان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این روز ساختار جدید بر نظام سیاسی و اجتماعی کشور ایران حاکم شد افزود: در این روز نظام جمهوری اسلامی بر مبنای آرای اکثریت مردم شکل گرفت.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رأی 98.2 درصدی مردم به نظام جمهوری اسلامی در 12 فروردین سال 58 خاطر نشان کرد: در این روز نظام جمهوری اسلامی با رأی قاطع مردم به عنوان نظام انقلاب اسلامی مورد پذیرش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از انتخاب نظام جمهوری اسلامی از سوی مردم ندای اسلام پس از قرن‌ها در جهان شنیده شد یادآور شد: صدای اسلام نه تنها در ایران اسلامی بلکه در اقصی نقاط جهان یاری‌گر مظلومان جهان شد.

علیمردانی با اشاره به تحولات صورت گرفته در جامعه پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی تحولات علمی، اجتماعی، فرهنگی ... کشور را مدیون نظام جمهوری اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه همه مسائل کشور پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی رنگ و بوی خدایی گرفت تصریح کرد: رژیم طاغوت جای خود را به نظام اسلامی مورد قبول مردم داد.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع تبعیض‌ها در جامعه یادآور شد: ایجاد زمینه اجرای عدالت در کشور و برتری افراد در زمینه تقوا پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با رهبری داهیانه امام خمینی (ره)  در جامعه بروز کرد.

 




:: برچسب‌ها: 12 فروردین سرآغاز حیات واقعی اسلام است ,



مطالب مرتبط با این پست
.